dash follow

cursor

Friday 24 May 2013

Assalamualaikum. Im back!!!

Hai uolls. yeayyyyy sem dua bakal habis, tak lama lagi sem tiga. ahh eksaited lah gua nak naik sem tiga. nak jadi senior :) hihi, fuhhh semuanya dah delete. apa apa yang berkaitan dengan.. aku dah delete. ahh kenangan tak perlu di fikirkan. kosongkan minda. teruskan jalan ke depan. kita harus move on!!!

cehhh ayat tak boleh geli lagi ke. padahal sikit pon kau tak leleh kan. hahaaha yeahh me. sikit pon aku tak leleh. mungkin dah penat. eh menda ah pergi cerita yang bukan bukan. sekarang ni aku fikir nak enjoy je. hikhik. lamanya tak pakai blog. semuany gara gara twitter and instagram. gua lebih pentingkan mereka.

now gua nak bergiat aktif pada blog, agak agak ada yang nak tengok dan bagi masa untuk baca blog gua tak? ahhh pergi mampus. oh ya baru baru ni gua holiday satu hari dengan roomates. pergi melaka. hihi pergi tanpa rancangan. ehhh takk rancang cumaaaa tarikh yang nak pergi tu tak rancang. entry tanpa gambar bosan kan? lekkk ah nanti gua masukkan. 

dah takda apa nak cerita. orang baru? hahahaah tu lekkk lu. gua kawan je. ok bye.

melaka '13

melaka '13

kawan baru. hahahaha

gua dah makan kat dip dip anda bila lagi

takda motif.