dash follow

cursor

Saturday 27 April 2013

Entry tanpa gambar

Assalamualaikum.

Lama aku tak muncul disini. makin lama makin busy. nak online fb pon tak sempat. twitter je sempat. hahaha. ada tujuan aku update blog. hm nina. mana nina sekarang ni? aku rindu dia. aku nak cari dia tapi macam mana? fb. number dia semua hilang.

Tiba aku rindu kan zaman sekolah rendah. menengah. semuanya dengan dia. mungkin dia taklah sempurna mana. tapi dia kawan yang baik. arghhh kenapa aku rindu dia kebebeh ni. apa khabar lah dia sekarang. hope so, dia contact aku. rumah dia? Ya Allah. malu je rasa nak cari dia kat rumah.

Kalau masa boleh putar balik... hmm. sekolah.. kawan.. Ya Allah betapa aku rindu tu semua. semuanya berlaku dalam tanpa dirancang. kenangan tak akan kembali.. hargailah kenangan..

blog usang ni dah tiada yang nak baca. tapi aku peduli apa. harini aku rasa nak update. battery lappy dah low. mendoakan nina cari aku. aku tahu dia ada number aku lagi..