dash follow

cursor

Wednesday 12 June 2013

krik krik

soooooooo assalamualaikum. kerajinan maximum nak update blog. mungkin sebab gedik. eh tak mungkin sebab kesian.blog aku ni sekarang ada peminat setia. kesian kat peminat tu nak baca tapi takda yang baru. kan Asyraf? hahahahahahha lol sangat lah kau ni semah.

bosan kan entry takda gambar. rasa krik krik sangat. dont worry. nanti aku kasi lu tgk gambar. tapi tengok je. dont u dare tu kopipes. kang ada yang kena gigit. ekekekeke. hahaha manja je rasa gelak cemtu. lu pe tahu. tak caya try buat sikit! ekekekeke

sekarang tgh cuti semester. kerja? malas. nak online. twiiter. whatsapp. hehehe. oh ya... ahad ni aku gi medan. hahahaha hai medan lagi. rasa keuntungan sangat dapat kakak belajar kat sana. aku pon boleh tumpang fly. hahahaha tapi kos semua pakai duit aku k. well. semah pulak. ehh takkkk.

eh tanak lah letak gambar. malas. kbye