dash follow

cursor

Friday 6 September 2013

Masker muka

Assalamualaikum,
 Entry kali ni nak berkongsi pasal masker muka. mesti skrg ramai wanita yang pakai kan mask muka ni. dulu aku tak pakai. sbb waktu sem 1 pernah pakai. kira first time pakai. lepas dah kering mask tu. buka je muka jadi gatal gatal teruk. lepas pada tu insaf terus nak pakai. 


insaf pon tkda lah lama sangat. ahaha now tahun ni cuba pakai balik mask. dan ternyata ia elok. tak gatal dah. suka gila lah. apa kesan pakai mask? hihi muka jadi soft je ala ala muka baby aumm. haha. sebelum pakai tu ada jugak survey cara nak pakai. org kata lah kan. kena pakai seminggu tu sekali 2 je pakai. jangan kerap! 

jenama apa aku pakai? 
Nilah jenama dia. setakat ni cuba dulu yg ni. sbb baru kedua kali pakai kan. yang ni pon dapat free gift dari mana entah. aku pon taktahu. sbb kakak aku yang dapat so dia bg kat aku. so kalau keputusan memuaskan. lepasni aku nak pakai jenama lain pulak. 

hehehe. harapan pakai mask kulit muka boleh jadi macam ni. ekekek 
byeeee.